Wednesday, December 9, 2009

I'm TORN....!!!

Hello Blogsville,

How's everyone doing? Hope great! I am doing gud @ this end. Today is the last day of classes for me, and my last final is next week wednesday, so I'm glad the semester is coming to an end. I can now begin to look forward to happy days, fun, and more fun.

Ok guys, I just heard and read an article about the whole "Beyonce selling her soul to the devil" issue, and I don't even know what to say guys. I've been a Beyonce fan for a long-time now,(I knw, I knw there alot of you who cnt stand her and that's ok). I've always said I want to attend one of her concerts becos I know I'd be getting my monies worth, becos the girl performs and delivers. But after reading the article, I have to say I'm totally torn.

I mean, I don't know if to believe and what to believe. I always say there's no smoke without fire...therefore there must be some iota of truth somewhere in this fire. Out of all the symbolic connections that the articles made or pointed out, the one that stood out for me, was the picture of her with the motorcycle head-light, and the goat-head symbol. (Look it up here http://vigilantcitizen.com/?p=604) As in, I dnt even know what to say. How does goat-head connect to the whole Sasha Fierce theme? That one just had me giving my dear B the side eye/questioning eye.

What is this world turning into, the end-times are really here. And I spooks me at times, just to think about it. Times when it'll be so hard to decipher good from evil, becos its not the everyday evil that we are accustomed to, its more than that. Warfares that we can't see being fought in the spiritual realm. *sigh* Aiight enuff of this, I ddn't mean to go all spiritual on y'all. Its jst that everytime I listen to all her songs there's gonna be that lil' voice in my head wondering, questioning and trying to make sense of it all.

On a lighter note, my very good friend just surprised her boyfie in 9ja. Told him she wasn't coming home for Christmas and all dat, only to just show up! It was so hard for all of us, trying to keep everything under wraps. But it was all worth it in the end. I love surprises, good surprises o, not bad ones...lol. Some ppl are not too fond of surprises...so which do you prefer? To be surprised or not?, that my darlings is the question.

I have two group presentations today guys, wish me luck!

PS: Big shout out to Juiceegal for always reading my blog!!! And for coming back...u cnt go anywhere again, u are now officially on Blogsville arrest!

Have a fabulous day guys, and be the best @ whatever it is u do today!

Talk to you guys soon,
xoxo,
Miss Enigma!

18 comments:

David.фаворит Бога номер-один said...

first, i guess

David.фаворит Бога номер-один said...

and do remove this word verification thingy...

David.фаворит Бога номер-один said...

i never really liked Beyonce
no offence but...i never did
i'll read the article just outta
curiousity and justificaation
lol

i wish you all the best and yup!!!
juiceegal can't go anywhere...lol!!!

have a good one sweets :)

David.фаворит Бога номер-один said...

and nope!!!
this ain't no blog spaming...

David.фаворит Бога номер-один said...

but anyone who comments after me
comes in 6th, right?
just wanted to put that out there
lool

ADIOS!!!

Quaggar said...

Must've been under a rock cos i havent heard of the beyonce thingie. Will read up tho.

And David.[unpronunciable name]... i'm second joo. lol.

BBB said...

david am 3rd psst!!!

oh no
not u too
since i read that thing av been wondering also, its talks about jay z also and kanye and rihanna
its scary stuff
but i would always love beyonce she rocks!!

juiceegal said...

Hmmm so Beyonce too is part of them....i don't even know if i believe these things sef.
Lol..i'm not going anywhere anytime soon, goodluck with ur finals..xxx

My World said...

The Beyonce-Sasha Fierce issue always seemed kinda weird to me.....
but this is the first I'v heard of this,and after checking out the link,I'm kinda torn too.
Wish you loads of luck with your presentations.

Myne Whitman said...

I never discard these things, SO calls me a conspiracy theorist but I don't mind. Like you, I'm like no smoke without fire abeg. I love Beyonce but I dey look her with corner eye since she left Destiny's Child and then the whole Sasha Fierce thing.

Good luck in your presentations dear...

UnderCover07 said...

@David:I see u've missed me...lol. Lemme knw wat u think after reading the article.

@Quaggar: Well I jst found out bout it yesterday too...let me knw wat u think?

@BBB: I'm so torn bout it, *sigh*

@juiceegal: Gud to knw u r nt going anywhere.

@MyWorld: The thing tire me o...thanks.

@Myne Whitman:I never disregard them too...just gotta be careful.

Rene said...

David take it easy naw.
I read d article on Beyonce and I kinda discarded partly bczu i recently started lyking her...i guess we jus can never know

I'm not all in 4 suprising boyfie cuz wot if d guy wuz taking care of some biz she wasn't meant to know about wen she suprises him...i'm too extreme i guess

neefemi said...

lol - David, u r so silly ....makes sense with the whole Beyonce thing, cos her husband is knee deep in it - Goodluck on ur exam

Azazel said...

Lol umm she sold her soul to the devil ehn? And in this day and age ppl still believe such superstitions? Ok o.
There are these two things called proof and evidence.. Show it and Prove it.

Mehn @ that gf who surprised her bf, na so relationships dey take break up. The bf fit dey cheat on the girl and the girl go show up one day like dat.

Fabulo-la said...

Good luck on ur finals!

And i dnt rlly like surprises...iono y..
Hmmm

CerebrallyBusy said...

*sigh* well, my name is temi...my friend always says that the female name for Thomas is Temi...i doubt stuff all the time,

while im not saying that beyonce isnt possessed by the devil...hell, she may be for all i care...i also wonder, so people actually got so jobless they went to research ALL B's dance moves and signs?? as in they didnt look for it in the good place, they went to look for it in the devil's place?? like they didnt expect all the dance moves to be a sign of somn good, it just has to be evil cos she's a diva?? SMDH. People concentrate more on evil than good, that's why they see evil in errything. #justsaying

NaijaBabe said...

Good luck on your test tomorrow.
Smash it.
The whole thing started a while ago...the whole Jay Z being called Jay Hova which is supposed to be Jehova and how their songs are laced with devilish innuendos. I saw the Sasha fierece on and a documentary on her videos and how they link.
Honestly, its for people with time.

Sugarking said...

That's how they said Jay-z's a devil worshipper too cos he's been throwing up certain signs. But damn! he's been throwing them signs up ever since! did ppl just notice???!!! abi is this all bad bele?

On a serious note that girl's surprise to her boyfriend was the bestest mehn!!!! Did it to a girl once. She almost fainted.