Sunday, July 12, 2009

Random Post

Hello Blogsville,

Hows everybody doing? Is it just me, it seems like everybody is away either on vacation, busy weeks/weekends, summer school, chillathons, and general MIA-ness or AWOL? Anyways, I'm glad for those still around, and looking forward to the return of the others. My point is that I miss u guys!!!

Thanks to everyone for the b'day wishes/greetings. Really, really do appreciate it. Felt very loved :)!!!

So it's supposed to be summer abi? But the weather in this NY e get as e be. The other day we had a storm and there was hail!!! Hail o my people, in July! And then when the sun decides to come out, its still not as warm as I'd like it to be. Pls Lord, I hope the winter this year isn't so bad, I hate the winter; if I had my way I'd stay indoors all thru.

I really, really wanna go to the beach next weekend cos I have saturday and sunday off, but :( nobody wants to go with me!!! *sigh* not fair o. My friends from out of state cldnt get time off work... I do not wanna have sucky a weekend o! I guess I'm gonna have to find something else to do; it's just hard becos I've done all the do-ables in the city. Anybody with any fun ideas, free/cheap concerts or shows in the NY should let me know biko, this summer cannot be a waste.

My driving test is in about 2weeks, and I've been dreading having to schedule anymore classes with my instructor b4 then, but I've paid for the damn classes...lol. Oh well, I gotta do what I gotta do abi? If the man talk pass him mouth me I would jst jeje-ly and quietly request for another instructor. Will bring u guys the gist.

Aiight people, enjoy the rest of your weekend and have a great week ahead!!!
Muahz!

Talk to you guys soon,
xoxo,
Miss Enigma!!!

10 comments:

blogoratti said...

Good luck with the driving lessons..nice week !

yinkuslolo said...

i am in the same region but I think the weather has been nice lately. my summer chillaxcapades havent even commenced, kinda boring so far. g'luck with ur drivin' stuff, don't flunk it oh

Fabulo-la said...

This summer weather officially sucks jo.
And good luck with your driving test.
lol










*Formerly Brokeass. he he he*

Gee said...

awww....i just got bk from NY o...had a blast!!!!!
all d best with ur driving test o...did it 2ce and I FAILED...lol!
so dont follow my footsteps o

Badosky said...

Have I joined the party at the wrong moment then?

RocNaija said...

Is it me or is this template different??

Oh well.. Blame it on the..

UnderCover07 said...

@blogoratti: Thanks man!

@yinkuslolo: I pray I dnt flunk it o.

@Fabulola: I agree wiv u; the weather sucks. And welcome back! hehehe.

@Gee: Glad u had fun, n' thanks.

@Badosky: Naah, ppl come n' go for the different reasons. But in their own little way, they leave foot-prints our lives. Welcome to the family!

@Roc: Dude where have u been? Uve been on the DL o. And yeah its a new template...u lyk or not?

Thanks for stoppin' by guys!

Tigeress said...

You need not worry about ur driving test- it's easy to pass in this country.

Sir Scribbles II said...

DOn't worry...the Chillathon is over mehn! You won't believe that I haven't even finished my driving lessons u'll do fine jo, just take a look outside and see all d half-wits who passed lol. Plus i hate London weather mehn, 2day sun, 2moro...global warming?

leggy said...

goodluck oh...im noway near that region but will be going up there in 2 weeks..lol.