Sunday, April 18, 2010

Random Update

Hi B'ville,

For a second, I almost typed 'hi tweeps'...lol...Twitter is technological crack...no jokes! It gets you high, gets you addicted...and then gets you hungover, but you still keep coming back for more *sigh*

Hope y'all had a peaceful and somewhat productive weekend? Mine was, and I'm still trying to be productive but I've been itching to blog and jst cldn't avoid it anymre...so hear I am, typing up a random post for your reading pleasure :)

The response to my Long Distance Relationship 101 post was wow! 22 comments, the highest this blog has ever received. I wasn't sure how u guys were gonna receive the post, but apparently you all loved it, and found it very informational and supportive of your own thots on LDRs. I am grateful to everyone that read, and left a comment. I plan on doing a Part Deux II...this time focusing more on the emotional, social and trivial but important issues. Again, I'm no expert just writing from my 4yrs and counting of personal LDR experience. If you have any qstns or suggestions e-mail me: MsUndercover7@yahoo.com

I'm still waiting on a response from two agencies for a summer internship...waiting isn't fun at all. I've put it all in His hands, because I have no power of my own. #Pray for me o.

I'm worried. Supposed to graduate in Dec. but if I can't complete my foreign language requirement, I'm gonna have to stay one more semester and graduate in May '11. Ah! How many years will someone stay in school for? I want to be out in Dec, so I can start my Masters in Sept '11. I'm tired of when people call and they say 'ah u still haven't finished?" For crying out loud, is it play I'm playing here? If I don't get out by Dec., I dnt knw if I'll want to go home to Naij in Dec. for Christmas, cos I cnt stand the qstns. (My Luv dsn't knw this...he's not going to be happy if he sees this)


Speaking of My Luv, he seems to be on a mission. His mission is to drown me in his love...I'm constantly on cloud 9. I don't know what tomorrow has in-store for me or anyone else, people are here today, gone tomorrow. And then we wish we had said this, done this or could make amends. I do not want to wish anything tomorrow, so instead of putting up a front and playing silly games... this is me appreciating you my darling today. For being you, for being there. Thank you.


There was a Timaya and Bracket concert in NY on saturday, and I wanted to go. But thanks to my Biology quiz and a whole lot of school work, I skipped it. I heard it wasn't worth it o, that Timaya was drunk before he even got on stage...lol...gotta luv him still. Also that Bracket was "mumbling"; I guess he had a Jessica Simpson moment. Its one thing to forget the lyrics to someone else's song, but your own song? That's funny. In other entertainment news, according to our dear @BankyW via Twitter, his people are working on a him coming to NY this summer. Please, please, please if you are on Twitter or you know Banky personally, or someone who knows someone who knows him, please tell him to make it happen!!! That is one concert I won't miss at all.

I'm sure you guys have all seen the pics from Dagrin's accident, pls dnt forget to put him in your prayers. We wish him speedy recovery.

...Aiight I think that's about it for now. Excuse the randomness, I'm sleepy but trying to stay up and study.

Have a blessed week guys!

Talk to you soon,
xoxo,
Miss Enigma!






14 comments:

neefemi said...

awwww that was sweet about your man...praying you get one of your internships and don't lose hope, just keep working at taking the class summer, or fall...plus find out of u can take it at another school and then transferring

Banky will be here, don't worry about it :)

Have a great week

Fabulo-la said...

4 years???? in an LDR?
Babe you try o...
You try for real.
I give you hand.
lol

Nice Anon said...

lol@ the twitter language.

how can one have a Jessica Simpson moment without the hoe down? Abi na her sister do that hoe down dance sef?

Love don do una strong tin o! Good sha but 4 years?? Jumping Jehoshaphat!

Myne Whitman said...

You and your Luv are so sweet, bless his heart.

Good luck with the internships, I hope you get a place soon. And what do you mean by not meeting the foreign language, doesn't Yoruba or Igbo or Hausa count? Just joking,

Take care dear and have a nice weekend.

Ms.O said...

Aww you are too cute! LOL Banks will be here...talk soon...xx!

LE DYNAMIQUE PROFESSEUR said...

Four years in LDR.. Mine's just 3 years. Wait, is he in Nigeria? I shldnt ask questions here right? I will email you if I can :)

Thanks for sharing.

- LDP

The Girl with the Red Hair said...

lol@twitter language, your man is soo sweet, pray you get the internship.

Have a great week

KabiOsi Edumare said...

u go gurl....ldr peeps do it better...lol..i keed

dont ever see myself going to a nigerian concert except for femi kuti.

good luck with ur internship.

shorty said...

Wow 4yrs? well that would be my case too. You and your man are soo sweet.

Wish you all the best in your intership and never mind you'll surely meet the requirements needed and you graduate december and go back to your love :)

jhazmyn said...

LMAO @ Timaya being drunk...are you for real????

Hope there was a re-fund o

aloted said...

pele it is well. soon school will be over. what foreign language are you studying?

lol @brackett, shuo!

yippe so me and your man are birthday mates.he has to pay homage to me o since i am older...tee hee!

look forward to LDR part 2

NylaWoodcock0502 said...

very popular to u! ........................................

Suru said...

I heard the Timaya concert was terrible too. Hopefully u figure out the language thing. Can you take it in the summer?

宗穎 said...

great msg for me, thanks a lot dude˙﹏˙